نی نی مانی نی ما، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره

کودک من...

سونوگرافی دوم وشوکی که به ما وارد شد...

1393/12/1 20:37
280 بازدید
اشتراک گذاری

نی نی نازه مامان همونطور که تو پست قبل گفتم دکتر یه وقت سونو گرافی برای دوهفته بعد بهمون داد ...

تو این دوهفته منو بابا امیر هر دفعه که میرفتیم بیرون یه چیزی واست میگرفتیم اعم از لباس یا عروسک و...

بالاخره روز موعود رسید ومنو بابایی رفتیم مرکز سونو گرافی وقتی روی تخت دراز کشیدم اتفاقات آینده رو حتی یه درصدم تصور نمیکردم ولی درکمال ناباوری آقای دکتر بعداز نگاه دقیق به اندامت گفت که بچه پسره......

وای خدای من چطور ممکنه من که به گوشام اطمینان نداشتم...

بابایی به حرف اومد و گفت :آخه آقای دکتر دفعه پیش گفته بودین بچه دختره

آقای دکترم جواب داد که من فقط احتمال داده بودم و نظر قطعی نداده بودم...

ولی من هنوزم باورم نمیشد مگه همچین چیزی ممکنه؟؟؟!!

آقای دکتر وقتی تعجب مارو دید گفت که حق دارین تعجب کنین من خودمم باورم نمیشه میگفت من 15 ساله دارم سونو گرافی انجام میدم و شما سومین نفرید که درموردش تشخیص اشتباه دادم...

ازدکتر تشکر کردیم وبا بهت وناباوری از مرکز خارج شدیم ...

وقتی خبرو به مامان جون وخاله ها دادیم کلی تعجب کردن ولی دکتر گفته بود که صددرصد پسره پس جای هیچ شکی نبود...

درسته باورش سخت بود ولی حقیقت اینه...

اینم ازعکسای سونوگرافیت...

Its A Boy quote

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامی پدرام فینگیل
2 اسفند 93 0:10
سلام خاله جون وبلاگ زیبایی دارید،همیشه شاد باشید خاله جون اگه میشه به وب پدرام من بیایدو برای تولد یک سالگیش یه یادگاری بزارید ممنون از لطفتون
مامان الهام
25 اسفند 93 16:02
سلام عزیزم فدای پسر خوشگلمون بشم
مامانی ودخترخاله
پاسخ
خدا نکنه عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من... می باشد