نی نی مانی نی ما، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره

کودک من...

این روز ها...

1393/12/10 18:24
199 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نی نی خوشگلم  امروز اومدم تا در مورد روزانه هام بگم...

پسرخوشگلم از وقتی پنج ماهت کامل شده شروع کردی به تکون خوردن ومرتب ورجه وورجه میکنی

ومن غرق لذت میشم راستش تا قبل ازینکه تکون بخوری باورم نمیشد باردارم و یه نی نی تو دلمه ...

ولی حالا دیگه کاملا حست میکنم و ازین بابت خوشحالم چون خیلی عجله داشتم که حرکت هاتو حس کنم

حالا دیگه مطمئنم دارم مادر میشم ...

خدایا شکرت که لطفت شامل حالم شد ونعمت مادر بودنو بهم عطا کردی...

 عزیز دلم این روزا خونمون خیلی بهم ریختس چون قراره تا چند روزه دیگه به خونه جدیدمون اسباب کشی کنیم  ولی من زیاد کار سخت نمیکنم که یه موقع نی نی کوچولوم اذیت نشه...مامان جونم خیلی کمک حالمه و براش آرزوی سلامتی میکنم...

به امید روزی که دستای کوچولوت تو دستم باشه ...

دوست دارم مامانی

 

 

A Mommy Now quote

پسندها (2)

نظرات (5)

مامان الهام
25 اسفند 93 16:02
سوختن غمهایتان را در آخرین 4شنبه سال آرزو دارم پیشاپیش چهارشنبه سوری مبارک اولین 4شنبه سوری وروجک خاله مبارک باشه
الناز
1 فروردین 94 10:28
سلاااااااااااااااااااام خوبین عیدتون هم مبارک ایشالله ساله خوب پر از عشقو سلامتیو برکتی داشته باشین
مامانی
7 فروردین 94 18:44
وااااااااااااااااای کی میای کوچولو .....دارم از انتظار میمیرم
مامان الهام
20 فروردین 94 16:51
مادر، مادر... نمی دانم معنای این واژه را در کجا جستجو کنم؟ در زلال اشک؟ بخشندگی خورشید؟ سرسبزی بهار؟ دلنشینی نگاه لیلی؟ روزت مبارک
ĸoѕαr
28 فروردین 94 15:14
___♥♥♥ __♥♥_♥♥ _♥♥___♥♥ _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥ _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥ _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥ __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥ ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥ ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥ ____♥♥___♥♥__♥♥ ___♥___________♥ __♥_____________♥ _♥_____♥___♥____♥ _♥___///___@__\\__♥ _♥___\\\______///__♥ ___♥______W____♥ _____♥♥_____♥♥ _______♥♥♥♥♥ سلام وب شماعالیه من وقتی عکس کودک شمارو میبینم فکر میکنم اجی وبرادر خودمه راستی به وب منم بیایید واگه موافق بودیید تبادل لینک هم بکنیم مرسی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من... می باشد