نی نی مانی نی ما، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

کودک من...

مراجعه به پزشک زنان...

1393/8/3 13:31
514 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزدلم دوشنبه هفته قبل(1393/7/28 )من به دکتر محمدعلی صراطی نوری مراجعه کردم

که تا هنگام تولدت تحت نظرپزشک باشم.

دکترواسم چندتا آزمایش نوشت وسه شنبه همراه باباامیر رفتیمو همه آزمایشارو انجام دادیم

وقراره بابایی فردا جوابشونو بگیره...ایشالا که  با خبرای خوب ازپیش دکتربرگردیم..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

فروش ویژه گوشی موبایل طرح آیفون 5 با سیستم عامل اندروید
3 آبان 93 14:23
این هم لینکی که گفتم. ما که بچه داریم برامون همینا خیلی ایده آله . انشالله که نی نی شما هم به سلامت دنیا بیاد. تو این سایته بچرخی خیلی چیزای خوبی داره. با پست آوردند دم در خونه همینجا پولش رو دادم گرفتم.
شادي
8 آبان 93 0:45
سلام دوست عزيز! خوبي؟!! وبلاگت خيلي قشنگه! مخصوصا عکس هاش! ولي چرا ازش کسب درآمد نميکني؟؟! کافيه توي ((سيستم کسب در آمد پاپ من)) ثبت نام کني. بعد وبلاگت رو در قسمت سايت ها ثبت ميکني تا تاييد بشه. بعد کد رو در قالب وبلاگت قرار ميدي. بعد به ازاي هر بازديدکننده که در وبلاگت کليک کنه 60 الي 150 ريال به حسابت اضافه ميشه. تسويه حساب ها به طور منظم و هفتگي انجام ميشه. کافيه که امتحان کني! مطمئنم خوشتون مياد و راضي خواهي بود! لينک ثبت نام : http://popman.ir/user/signup/ref:437 منتظرما! ________________
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من... می باشد