نی نی مانی نی ما، تا این لحظه: 8 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره
پیوند عشق ماپیوند عشق ما، تا این لحظه: 14 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره

کودک من...

سونوگرافی وخبر تپش قلب عسلم...

1393/8/22 19:11
278 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز مامان دیروز (1393/8/21) رفتم پیش آقای دکتر چون بابا امیر فرصت نداشت خودم تنهایی رفتم.. آقای دکتر واسم سونوگرافی نوشت...موقع سونو تو رو نشونم داد وگفت الان 11میلی متری فدای قد وبالات بشم من فندقم..قلب کوچولوت مثل گنجیشک تند تند میزد البته من صداشو نشنیدم چون دکتر گفت فعلأ اکو واست ضرر داره واز ماه سیزدهم به بعد میتونم صدای قلبتو بشنوم....خلاصه که حس خیلی خوبی بود باورم نمیشد توی شکمم یه جنین در حال رشده ولی وقتی باچشم خودم دیدم باورم شد وبیش ازپیش به قدرت خدا پی بردم ...بعد ازینکه از مطب اومدم بیرون به بابا امیر زنگ زدمو بهش گفتم که همه چیت نرماله اونم  خیلی خوشحال شد وکلی قربون صدقت رفت...

اینم عکسای سونوگرافی...اونی که تو دایره انداختم فندق کوچولویه منه...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

elnaz
21 آذر 93 10:18
سلاااااام وبتوم واقعا خیلی قشنگه و واقعا تبریک میگم إیشالله این ۹ ماه زود میگذره و نی نی کوچولوتونو بغل میکنی واسه ما مجرد ها هم دعا کنین تا به زودی بتونیم ازدواج کنیمو ما هم این حس قشنگ مادر شدن رو بچشیم. خوشحال میشم به منم سر بزنین.اگه با تبادل موافق بودی خبرم کن فدات.
مامانی ودخترخاله
پاسخ
مرسی الناز جونم ایشالا خدا به زودی قسمت شمام بکنه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به کودک من... می باشد